2012年9月17日 星期一

血戰 Le Creuset 2012 sale !!

LC 開倉第一天
昨日晨早去左排隊,
未夠
9點已經到左,已經有百幾人係前面!
哇,首輪一定無份啦!
等到12點終於入得喇
都唔算太辛苦!

一入到去就好似crazy 左咁
d stoneware簡直係搶!!

見到人鑼住d碗,好envy,無哂喇!
不過買到好多Cassis 系列,真係勁開心!

呢個燉鐘好想用黎試下整French onion soup !! 





呢個Cassis Trivet 多謝別人相讓!靚到無朋友!!








Lavender 都好靚!!






黎張多大合照先



第二日竟然番左貨買到Lavender salad bowl 同satin pink ar !!!




Salad bowl 都真係好大隻!







明天我再黎!

沒有留言:

張貼留言